Klantenservice
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Veelgestelde vragen
1.1 Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?
Je kunt Hunkie.nl bereiken via het klantenserviceformulier.
1.2 Wanneer kan ik antwoord op mijn bericht verwachten?
Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17:00. Wij streven er naar om op dezelfde dag nog een antwoord of reactie te geven op je bericht, maar in ieder geval binnen één werkdag.
1.3 Kan ik Hunkie.nl ook bellen?
Ja, dat kan. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 op 085-7430515 (lokaal tarief).
2. Vragen over bestellen
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?
De informatie over hoe je een bestelling kan plaatsen vind je op onze bestelproces pagina.
2.2 Kan ik artikelen of mijn adres nog wijzigen nadat ik de bestelling heb afgerond?
Een bestelling kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet is ingepakt in ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 085-7430515. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
2.3 Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is ingepakt in ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 085-7430515. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons klantenserviceformulier.
3. Vragen over bezorging
3.1 Als ik niet thuis ben?
Bijna alle producten die je bij Hunkie.nl vindt, worden direct uit voorraad geleverd. Zo ben jij verzekerd van een snelle en verzekerde levering. Bestel je op werkdagen voor 16:00 en zijn de artikelen voorradig, dan heb je de door jou bestelde artikelen de volgende dag in huis. Benieuwd wanneer je je bestelling kunt verwachten? Bekijk dan onderstaand overzicht. Deze gegevens zijn van toepassing op levering overdag in Nederland. De levertijd voor België kan tot 3 werkdagen bedragen.
Als je toch niet thuis bent als de bezorger langskomt, probeert hij het later opnieuw. Na de tweede poging gaat het pakket naar een afhaalpunt.
3.2 Als ik een bestelling heb gedaan op Hunkie.nl, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?
Voor Nederland geldt dat wanneer je op werkdagen voor 16:00 uur hebt besteld, je de volgende dag je bestelling in huis hebt. Voor zendingen naar België staat een levertijd van ongeveer twee werkdagen. Kijk op onze levertijdenpagina voor een uitgebreid overzicht.
3.3 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
In Nederland verzenden wij onze pakketten met PostNL. De standaard verzendkosten bedragen €6,95 voor bezorging aan huis. Bij bestelbedragen vanaf €50 is de verzending in Nederland gratis.
In België verzenden wij met BPost en bedragen de verzendkosten €9,15 voor bezorging aan huis.
3.4 Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Naast standaardbezorging door PostNL op het door u opgegeven verzendadres bieden we ook de mogelijkheid om uw pakket op een PostNL afhaallocatie te laten bezorgen. De kosten hiervoor zijn hetzelfde als voor thuisbezorging: In Nederland €6,95 voor bestellingen onder €50 en daarboven gratis.
In België bezorgen wij via BPost en bedragen de verzendkosten €9,15.
3.5 Discrete verzending
Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket.
4. Vragen over retourneren
4.1 Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie voor het retourneren.
4.2 Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?
Na ontvangst van je retourzending, zal deze binnen een werkdag afgehandeld worden.
5. Vragen over de reviews op Hunkie.nl
5.1 Wie kan een review achterlaten?
Hunkie.nl maakt gebruik van de reviewservice van Kiyoh.nl. Dit is een onafhankelijk platform waar klanten die een of meerdere producten hebben gekocht een review kunnen plaatsen.
5.2 Door wie worden reviews verzameld?
Reviews over Hunkie.nl en haar producten worden verzameld door onafhankelijke partij Kiyoh.com.
5.3 Wat is het reviewbeleid van Kiyoh.com?
Zie https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/ voor meer informatie over Kiyoh.com.
5.4 Hoe wordt de echtheid gegarandeerd?
De echtheid van de reviews wordt gegarandeerd door Kiyoh.com. Zij sturen uitsluitend uitnodigingen naar klanten. Het is niet mogelijk om zonder uitnodiging van Kiyoh.com een review op haar platform achter te laten.
Wanneer je gebruikmaakt van het Kiyoh.com reviewsysteem en het vermoeden hebt dat er oneigenlijk gebruik gemaakt wordt van de reviewservice hebt, kun je de beoordeling rapporteren. Kiyoh.com's reviewspecialisten gaan de beoordeling vervolgens verder onderzoeken.
5.5 Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op uw website?
Alle reviews die via het Kiyoh.com platform worden geplaatst zijn via de Kiyoh link op de homepage van hunkie.nl zichtbaar of via https://www.kiyoh.com/reviews/1044007/hunkie_nl
5.6 Worden er betaalde reviews op uw website geplaatst?
Neen, Hunkie.nl beloont reviewers niet. Wij zijn wel dankbaar voor zowel positieve als opbouwende kritiek.
5.7 In welke gevallen wordt een review niet geplaatst?
Reviews worden altijd geplaatst, tenzij deze niet voldoen aan de voorwaarden van Kiyoh.com.
Kiyoh kan een beoordeling wel verwijderen, maar doet dat alleen als deze niet aan hun richtlijnen voldoet of wanneer er persoonsgegevens worden gedeeld.
5.8 Wat wordt er gedaan met de beoordeling die ik heb geschreven?
Ongeveer anderhalve week nadat je bestelling is afgeleverd, versturen wij per e-mail een beoordelingsformulier. Als je dit formulier invult, ontvang je automatisch een bevestiging. Zowel de positieve als negatieve productbeoordelingen/reviews worden op onze site geplaatst. Wij zijn van mening dat dit voor een juist aankoopadvies zorgt en ons assortiment optimaal houdt.
5.9 Ik heb de e-mail met de link naar het reviewformulier niet gehad
Het kan zijn dat het bericht tussen je ongewenste post terecht is gekomen. Voeg Hunkie.nl toe als veilige afzender, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Een tweede oorzaak kan zijn dat de nieuwsbriefinstellingen in jouw account niet juist staan.
Daarnaast kan je contact met ons opnemen via ons klantenserviceformulier, wij sturen de link dan alsnog toe.
6. Vragen over betalen
6.1 Betalingsmogelijkheden
De verschillende mogelijkheden die wij bieden voor het betalen van je bestelling zijn op de betalingspagina te vinden.
6.2 Waar kan ik mijn betaling naar overschrijven?
IBAN: NL12INGB0008105997
BIC: INGNL2A
Betalingen kunnen altijd ten name van Hunkie.nl in Den Haag gedaan worden. Vergeet niet om je ordernummer of factuurnummer te vermelden.